مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-09سياسي

فعالیت 25 خودروی جمع آوری پسماند خشک در رشت/تفکیک زباله، نیازمند مشارکت مردم


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با تاکید بر اینکه اجرای برنامه های سازمان مستلزم مشارکت مردم است، گفت: 25 خودروی جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر فعال است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با تاکید بر اینکه اجرای برنامه های سازمان مستلزم مشارکت مردم است، گفت: 25 خودروی جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر فعال است.

علی مقصودی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وقفه سه ساله در جمع آوری پسماند خشک شهر رشت، اظهار کرد: با توجه به اینکه رفتار ما، رفتاری اجتماعی است و با مردم در ارتباط هستیم، متاسفانه اعتمادی که در گذشته بین مردم و شهرداری وجود داشت، کمرنگ شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای برنامه های سازمان مستلزم مشارکت مردم است، افزود: سازمان باید دوباره اعتمادسازی کند و جلب اعتماد شهروندان زمان بر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با اشاره به اقدامات انجام شده در سه ماهه اخیر، گفت: از زمان تحویل سازمان، 25 خودروی جمع آوری پسماند خشک در سطح شهر رشت برای ارائه خدمات به شهروندان فعال است.

مقصودی با بیان اینکه نصف این خودروها خالی به کارگاه باز می گردند، یادآور شد: این خودروها در مناطقی که برای آنها مشخص شده است، آنقدر که باید از شهروندان پسماند خشک تحویل نمی گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 25 خودروی جمع آوری پسماند خشک در رشت/تفکیک زباله، نیازمند مشارکت مردم

فعالیت 25 خودروی جمع آوری پسماند خشک در رشت/تفکیک زباله، نیازمند مشارکت مردم